Informacje logistyczne Written by bzadurski on 15/10/2019

REJESTRACJA:

Rejestracja odbywać się będzie w sobotę od 8:00 do 8:45, po tym czasie punkt rejestracji będzie także czynny, ale tylko z jedną osobą, więc uwzględnij to że możesz poczekać chwilę w kolejce, uwzględnij to przychodząc odpowiednio wcześniej aby nie spóźnić się na wybrany wykład.

 

CO ZABRAĆ:

Na niedzielne warsztaty warto zabrać ręcznik lub koc oraz buty na zmianę (można także chodzić po sali na bosaka lub w skarpetach).

W pobliżu nie ma sklepów więc warto zabrać wodę do picia.

 

ZAPISY NA WARSZTATY:

System zapisów działa do 16.10.2019r. godziny 22:00 zapisać się jak i sprawdzić swoje zapisy możesz na stronie https://panel.terapiepowieziowe.pl

W niedzielę należy pojawić się przed salą warsztatową przed rozpoczęciem warsztatu.

 

DYPLOMY

Opcjonalnie jest możliwość otrzymania dyplomu udziału w konferencji i dyplomu ukończenia warsztatów. Koszt wystawienia dyplomu to 5zł/szt. Zgłoszenia na miejscu. Płatność wyłącznie gotówką z odliczoną kwotą.

 

POSIŁKI

Niestety na terenie obiektu nie będzie czynne bistro, w pobliżu (5-10 minut pieszo znajdują się restauracje i Subway). Staramy się aby na miejscu była dostępna kawa i herbata do kupienia.

 

CZY BĘDĄ DOSTĘPNE SZATNIE?

Będą ogólnodostępne wieszaki na ubrania w salach – nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy.

 

DOJAZD:

Konferencja odbędzie się w centrum konferencyjnym Starter, ul. Leborska 3b, Gdańsk

Zachęcamy do dojazdu regionalną kolejką SKM, kilka minut pieszo znajduje się stacja Gdańsk Przymorze – Uniwersytet

 

PARKING:

Przed budynkiem dostępny jest parking (bardzo ograniczona ilość miejsc). W okolicy są ogólnodostępne miejsca parkingowe, sprawdź czy nie parkujesz na zakazie!

 

NOCLEG:

Możesz skorzystać ze zniżki na pierwszą rezerwację na Booking.com << kliknij w ten link.